Nehézségekbe ütköztél?
Mielőtt kitöltené a problémabejelentő űrlapot, javasoljuk, hogy tekintse meg a Gyakran Ismételt Kérdések oldalát, ahol gyorsan megtalálhatja a megoldást problémájára.
A legtöbb esetben a felmerült nehézségek gyorsan orvosolhatók ennek a szekciónak az áttekintésével.
Töltsd ki az űrlapot
Minden *-gal jelölt mező kitöltése kötelező!
Panaszbejelentési információk
Támogatás biztosítása
Cégünk technikai támogatást nyújt a megvásárolt szoftverlicencek aktiválásához és használatához, de nem magához a szoftverhez. Ha nehézséget tapasztal a letöltés, telepítés vagy használat során, tapasztalataink alapján segítünk eligazodni. Amennyiben a probléma meghaladja szakmai hatáskörünket, javasoljuk, hogy forduljon közvetlenül a szoftver gyártójához a megoldás érdekében.
Hiba a letöltés, telepítés vagy aktiválás során
Ha hibát tapasztal a letöltés, telepítés vagy aktiválás közben, kérjük, csatoljon egy képernyőképet is a hibaüzenetről.
Támogatás biztosítása
A megvásárolt licenchez kapcsolódó aktiválási segítségnyújtás vagy technikai problémák megoldására irányuló támogatás kizárólag a termékhez tartozó garanciális időszak alatt érhető el. A támogatás csak az első sikeres aktiválásra vonatkozik.
Válaszadási idő
A beérkezett megkeresésekre adott válaszok átlagos ideje körülbelül 30 perc, hétfőtől péntekig 10:00 és 17:00 óra között.
A válasz megérkezésének módja
A kérésére e-mailben fog választ kapni a lehető legrövidebb időn belül. Ha szükséges, később telefonon is felvesszük Önnel a kapcsolatot.
Távsegítség (remote)
A távsegítség az ügyfél hozzájárulásával az AnyDesk, TeamViewer vagy UltraViewer alkalmazásokon keresztül történik. Alternatív megoldásként útmutatást nyújtunk WhatsApp-on vagy e-mailben a felmerült problémák megoldásához.